↑ Return to Pilates

Gépes Pilates

Joseph Pilates több Pilates-gépet is kifejlesztett. Ebből az egyik legismertebb a reformer.

Több mint 200, egész testet átmozgató gyakorlat végezhető vele ülve, állva, térdelve, háton és hason fekvésben. A reformerhez kapcsolt toronyrésszel szélesedik a gyakorlatok kínálata.

A gépen végzett gyakorlatokat a vendég fizikai állapotához és testtudatához állítjuk össze.

A géppel bizonyos esetekben könnyíteni tudjuk a gyakorlatokat. A másik oldalról haladóbb szinten nehezítünk rajtuk a gép segítségével (például nagyobb súly kargyakorlatoknál, kevesebb súly egyensúlyi és központot erősítő gyakorlatoknál).

A gépes órákon ellenállással, rúgókkal szemben, fokozatos terheléssel dolgozunk. Előnye, hogy a fekvő helyzetben végzett gyakorlatoknál a gravitáció kikapcsolásával tudjuk végtagjainkat erősíteni. Térdproblémák esetében például erősíthetjük combjainkat, míg állásban nagyobb terhelésnek lenne térdünk kitéve.

A talajórával kombinálva nagyon változatos és hatékony edzésprogramot tudunk önnek összeállítani.


Slide 1
Slide 2
Slide 3
[an error occurred while processing the directive]